02.07.2017

Компанія Ford п’ятий рік поспіль отримує автомобільний «Оскар» за найкращий двигун малого об’єму

  • Розроблений компанією Ford 1,0-літровий двигун EcoBoost п’ятий рік поспіль отримує на конкурсі «Міжнародний двигун року» звання «Найкращий двигун об’ємом до 1,0 літра», незважаючи на посилену конкуренцію з боку значних світових виробників автомобілів у класі до 1,0 літра
  • Це дев’ята перемога економного і спортивного двигуна компанії Ford, який раніше був названий переможцем у всіх номінаціях рекордну кількість разів — тричі, а також отримав звання найкращого новачка; ним оснащений кожен п’ятий автомобіль Ford, проданий у Європі.
  • Інноваційний 1,0-літровий двигун EcoBoost є першим у своєму класі за дорожніми якостями, ефективністю, економністю, досконалістю і технологіями. Оригінальні рішення EcoBoost тепер застосовуються у нових дизельних двигунах EcoBlue.

ШТУТГАРТ, Німеччина, 1 червня 2016 р. — Малий, проте потужний 1,0-літровий двигун EcoBoost від компанії Ford обраний найкращим у своєму класі на конкурсі «Міжнародний двигун року» п’ятий рік поспіль. Судді високо оцінили поєднання дорожніх якостей, ефективності, економності, досконалості та технологій, які продовжують встановлювати високі стандарти.

Журі в складі 65 автомобільних журналістів із 31 країни світу назвало економний трьохциліндровий двигун EcoBoost «Найкращим двигуном об’ємом до 1,0 літра», таким чином, він продовжує перемагати у своєму класі щороку з часу свого запуску. Цього року він випередив 32 конкурентів, на 19 більше, ніж у 2012 р. Варто зазначити, що в 2015 р. конкуренція з боку значних світових виробників автомобілів у класі двигунів до 1,0 літра з турбонаддувом та прямим вприскуванням пального також значно зросла.

У 2014 р. 1,0-літровий EcoBoost став першим двигуном, який переміг у всіх категоріях конкурсу «Міжнародний двигун року» тричі поспіль, а в 2012 р. отримав звання «Найкращого нового двигуна».

«1,0-літровий EcoBoost змінив правила гри і, незважаючи на наявність послідовників, залишається безумовним стандартом у своєму класі протягом п’яти років», — заявив Джо Бакай (Joe Bakaj), віце-президент відділу розробки продукції компанії Ford of Europe. «Нами все ще керує дух інновацій, ми прагнемо використати подібні блискучі ідеї для створення нового виду ефективних, екологічно чистих і потужних малогабаритних дизельних двигунів».

1,0-літровий двигун EcoBoost потужністю в 100 к. с., 125 к. с., 140 к. с. і навіть 180 к. с. у ралійному авто Ford Fiesta R2 доступний у 72 країнах світу. Варіант двигуна з потужністю 140 к. с. забезпечує краще співвідношення потужності до літражу, ніж Bugatti Veyron. Дозволений для використання на громадських дорогах Formula Ford зі встановленою версією двигуна потужністю 205 к. с. подолав відомий трек у Нюрнбергу, Німеччина, за 7 хвилин 22 секунди. Таким чином, за ефективністю він випереджає цілий ряд суперкарів, у тому числі з двигунами потужністю більше 600 к. с. — Lamborghini Aventador, Ferrari Enzo і Pagani Zonda.

Одинадцять моделей, зокрема Fiesta, EcoSport, B-MAX, Focus, C-MAX, Grand C‑MAX, Tourneo і Transit Connect, Tourneo і Transit Courier, а також Mondeo, доступні в Європі з цим багаторазовим переможцем серед двигунів. Кожен п’ятий із цілком оновлених автомобілів Ford, проданих у Європі в 2015 р., обладнано 1,0-літровим агрегатом, при цьому для моделі Fiesta цей показник становить майже два з п’яти.

Технологія бензинових двигунів Ford EcoBoost наразі застосовується в найновішому малогабаритному дизельному двигуні компанії Ford, 2,0-літровому EcoBlue, випущеному для авто Ford Transit на початку року. Використання низькоінерційної системи турбонаддуву, безпосереднього вприскування пального під високим тиском, вбудованих випускних колекторів, пасових передач та інших елементів з низьким коефіцієнтом тертя забезпечує підвищення економії пального на 13 % та крутного моменту на низьких частотах обертання на 20 %. *

У всьому світі Ford виготовляє різні версії потужних та економних двигунів EcoBoost, серед них 1,5-літрові, 1,6-літрові, 2,0-літрові, 2,3-літрові чотирьохциліндрові та 2,7-літрові і 3,5-літрові двигуни V6. Останній забезпечує роботу цілком оновленого суперкара Ford GT, який повернеться до участі в гонках Ле-Ман пізніше цього місяця.

«Те, що 1,0-літровий двигун EcoBoost від Ford тричі поспіль отримує нагороди у всіх номінаціях і продовжує завойовувати голоси членів журі, підкреслює, наскільки особливим є цей двигун», — сказав Дін Славніч (Dean Slavnich), співголова XVII конкурсу «Міжнародний двигун року», що проходив у м. Штутгарт, Німеччина, та редактор журналу Engine Technology International Magazine. «Він є неймовірним доказом того, що малі габарити та підвищення економії пального не обов’язково вимагають жертв у таких аспектах, як потужність, досконалість чи дорожні якості, більше того, вони можуть покращити ці характеристики».

*Заявлені рівні споживання пального/енергії, викидів CO2 й електричної потужності були виміряні згідно з технічними вимогами та специфікаціями Європейських Норм (EC) 715/2007 і (EC) 692/2008 з останніми поправками. Споживання пального та викиди CO2 вказані для моделей автомобіля, а не для конкретного автомобіля. Проведена стандартна процедура випробувань дозволяє здійснювати порівняння між різними типами машин і різними виробниками. Техніка керування, а також інші нетехнічні фактори, окрім економічності споживання пального автомобілем, відіграють роль у визначенні споживання пального/енергії, викидів CO2 й електричної потужності. CO2 є головним парниковим газом, який впливає на глобальне потепління.