
Форд Асістанс
Ford Assistance (Форд Асистанс) - це програма всеохоплюючої допомоги, створена для спокою власників автомобілів марки Ford. Цей сервіс передбачає допомогу в критичних ситуаціях і доступний для легкових (Fiesta, Focus, Mondeo, Puma, Kuga EcoSport) і комерційних (Tourneo Courier, Transit Connect, Tourneo Connect, Tourneo Custom, Transit Custom, Transit, Ranger) автомобілів марки Форд протягом трьох років з дати придбання автомобіля в офіційній дилерській мережі Ford.
Технічна допомога в дорозі
Якщо Ваш автомобіль вийшов з ладу в дорозі або біля Вашого будинку, Ford Assistance подбає про нього. Якщо немає можливості вирішити проблему на місці події шляхом технічної допомоги, Ford Assistance організує і оплатить евакуацію автомобіля до найближчого авторизованого дилерський центр Форд.
Зверніть, будь ласка, увагу на те, що програма діє лише в тих випадках, якщо це несправність автомобіля, в результаті якої автомобіль не може самостійно рухатися.
Якщо в разі поломки автомобіля немає можливості здійснити ремонт в цей же день, в рамках програми Ford Assistance Вам і Вашим пасажирам будуть запропоновані способи продовжити Вашу подорож або повернутися додому (маються на увазі послуги «Прокатний автомобіль», «Проживання» та «Продовження подорожі»).
Програма технічної допомоги в дорозі Ford Assistance діє на території України і країн Європи цілодобово та без вихідних. Щоб скористатися послугами програми в разі поломки автомобіля - Вам потрібно лише подзвонити в контакт-центр.
Що потрібно зробити, якщо Ви потребуєте допомоги
Якщо Вам необхідна допомога в зв'язку з несправністю автомобіля або ДТП згідно програми Форд Асистанс, в першу чергу подзвоніть на телефонний номер контакт-центру Ford Assistance, вказаний нижче. Даний номер є єдиним для дзвінків як на території України, так і з країн Європи. Будь ласка до з'ясування ситуації операторами контакт-центру, не робіть нічого самостійно!
Телефон контакт-центру Ford Assistance +38.044.494.30.18
Для того, щоб отримати допомогу відповідно до умов програми, будьте готові на початку розмови з оператором надати наступну інформацію:
- Місцезнаходження та характер поломки Вашого автомобіля
- Ваші прізвище, ім'я, по батькові та Ваш контактний номер телефону
- Державний номерний знак та номер кузова (ідентифікаційний номер) Вашого автомобіля
- Дата придбання Вашого автомобіля