Форд Асістанс
Ford Assistance (Форд Асістанс) – це програма всеосяжної допомоги, створена для спокою власників автомобілів марки Ford. Цей сервіс передбачає допомогу в критичних ситуаціях і доступний для легкових (Fiesta, Focus, Mondeo, Puma, Kuga EcoSport) та комерційних (Tourneo Courier, Transit Connect, Tourneo Connect, Tourneo Custom, Transit Custom, Transit, Ranger) автомобілів марки Ford протягом трьох років з дати придбання автомобіля в офіційній дилерській мережі Ford.
Технічна допомога у дорозі
Якщо Ваш автомобіль вийшов з ладу в дорозі або біля Вашої оселі, Ford Assistance подбає про нього. Якщо немає можливості вирішити проблему на місці події шляхом технічної допомоги, Ford Assistance організує та сплатить евакуацію автомобіля до найближчого авторизованого дилерського центру Ford.
Зверніть увагу, що програма діє лише в тих випадках, якщо це несправність автомобіля, в результаті якої автомобіль не може самостійно рухатися.
Якщо у випадку поломки автомобіля немає можливості здійснити ремонт цього ж дня, в рамках програми Ford Assistance Вам та Вашим пасажирам будуть запропоновані способи продовжити Вашу подорож або повернутися додому (маються на увазі послуги «Прокатний автомобіль», «Проживання» та «Продовження подорожі»).
Програма технічної допомоги у дорозі Ford Assistance дійсна на території України та країн Європи цілодобово та без вихідних. Щоб скористатися послугами програми у разі поломки автомобіля – Вам потрібно лише зателефонувати до контакт-центру.
Що потрібно зробити, якщо Ви потребуєте допомоги
Якщо Вам необхідна допомога у зв’язку з несправністю автомобіля або ДТП згідно з програмою Ford Asistans, в першу чергу зателефонуйте на телефонний номер контакт-центру Ford Assistance, вказаний нижче. Цей номер є єдиним для дзвінків як на території України, так і з Європи. Будь ласка, до з’ясування ситуації операторами контакт-центру, не робіть нічого самостійно!
Телефон контакт-центру Ford Assistance +38 044 494 30 18
Для того, щоб отримати допомогу відповідно до умов програми, будьте готові на початку розмови з оператором надати таку інформацію:
- Розташування та характер поломки Вашого автомобіля;
- Ваше прізвище, ім’я, по батькові та Ваш контактний номер телефону;
- Державний номерний знак та номер кузова (ідентифікаційний номер) Вашого автомобіля;
- Дата придбання Вашого автомобіля